מאהבה לתאווה – ילדי האלוהים

By | 23/03/2014

ישנם כתות שצריך לקרוא עליהם מההתחלה, כי אם נתחיל מהשורה התחתונה, בה הבן מתאמן באמנויות לחימה ומקדיש את חייו כדי לבצע הוצאה להורג של אימו, הקוראים יתקשו להאמין. אזהרה והבהרה: עמוד זה כולל מיניות בוטה בניסוח פטלטל כדי להמנע מקטלוג בידי המנועים.

הכת הזו מתחילה מבחור בשם דוד ברג, שנולד למשפחת מטיפים נוצריים. מגיל אפס ינק את השפה ואת האינטראקציה בה המטיף צריך את המאמינים כדי לפרנס את משפחתו. הוא קיבל משרת מטיף באריזונה, והפסיד אותה בגלל הבדלי השקפה ותלונה על קשרים מיניים עם דמות נוספת בכנסיה. משם הוא נשלח למיאמי לפלורידה כדי לפתוח בית ספר למטיפים, שהסתבך גם הוא בגלל שנאבק בלימודי האבולוציה כעובדה והמשיך לטקסס.

https://www.youtube.com/watch?v=AekQoXewz4o

דוד ברג וילדי האלוהים

דוד ברג וילדי האלוהים

בשנת 1968 מצא דוד ברג בילדי הפרחים כר פורה כדי להטיף, והקים את “ילדי האלוהים”, כת שהקדישה את זמנה באופן מלא לשכנוע והטפה לנצרות. בהתחלה ההטפה היתה שגרתית, אך ככול שנהיה פופולארי, הוא הפך את חבורת ההיפים שהתאספה סביבו לכת, מפעיל אותם במשמעת צבאית. אחת הגישות היחודיות של “ילדי האלוהים” היתה הגישה ליחסי מין שהוו חלק פעיל מהתפיסה הטאולוגית והתבצעו בצורה נמרצת ובפומבית תוך מתירנות מלאה. התשוקה המינית תוארה בידי דוד ברג כמתת מהאל ויש להנות ממנה ככול הניתן ובחופשיות. לכן הוא התיר ועודד קיום יחסם פומביים ומשוחררים כחלק מעבודת האל. הוא עודד אוננות תוך כדי חשובה על ישו וקיום יחסים עם האל. פתיחות זו היתה פומבית והתקיימה גם בפני קטינים ואף נדרשה מהם כשירות למבוגרים בכת.

1973 הוא קיבל נבואה בה הוצגה לו שיטת Flirty Fishing “לדוג בפלירטוט”, בה הסביר לנשים שיהיו מקרים בו יצטרכו לבטא את האהבה לאל בדרכים פיזיות. לכן הוא עודד ושלח את הנשים בכת לפלרטט ואפילו לקיים יחסי מין עם אנשים מבחוץ כדי למשוך אותם לכת. הטכניקה כונתה בידי דוד ברג כזונות למען האל. תיעוד של ביתו מספרת איך זה התחיל נמצא כאן.

עם השנים הדרישה המינית התעצמה וקבלה אופי מיסטי קיצוני בו גם קטינים נדרשו לספק תשוקות של המבוגרים ואף קבלו לוחות זמנים מדוייקים בהם שמות הדורשים. במקרה בו הם לא עמדו בציפיות, הם ננזפו, נענשו וגרוע מכך, עבר והתעללות נפשית. כשדוד ברג נאלץ לברוח בגלל אישום בפדופיליה וסרסרות, הוא ביקש מחברי הכת תיאורים מדוייקים כיצד הוא רוצה שיצלמו את הילדים, מכריח את הילדות לרקוד בערום.

זנות למען האל - פרסום רשמי של ילדי האלוהים

זנות למען האל – פרסום רשמי של ילדי האלוהים

אולי הדוגמה הקיצונית ביותר היא בניו המאומצים של דוד ברג: ריקי רוגריגז שקיבל מעמד של יורש העצר. מתוקף מעמד זה ריקי נדרש לשבור מוסקמות מיניות כדי להכין את עצמו להנהגה. כבר מגיל צעיר נדרש לשכב עם נשות הכת, בהמשך הצטרפה אליו אחותו המאומצת דבידה שנשאה לדוד ברג בגיל חמש. ביחד היו אמורים להתחתן ולהוות מנהיגי דור ההמשך. לא רק שהם נדרשו לקיים יחסים ביניהם לבין עצמם, אלא שהם גם היו צריכים להיות עם דוד ברג עצמו. דווידה מספרת שכילדה שנדרשה לבלות עם סבא: לאכול ממתקים, לראות סרטים מצויירים ולענג. החיים שלהם תועדו בספר ילדים כדי ללמד את הילדים האחרים כיצד ילדים צרכים להיות, מההרגלים השגרתיים כגון צחצוח שיניים ועד כיצד אוננו לפני השינה כדי שישנו טוב יותר. בהמשך ברג ביקש מאימו של ריקי להצטרף אליהם למיטה, וכמשפחה אחת גדולה ומאושרת, הבת היתה עם הסב בזמן שהבן היה עם אימו.

מאוחר יותר ריק רודריגז ברח עם אשתו אלקסיה מהכת, וביחד התגוררו רחוקים מהכת מנסים לבנות חיים שפויים. אלא שככול שאימו התעוורה, התחילו חברי הכת לפנות אליו בשאלות ובקשות הכוונה. מתוך שלא היה מסוגל יותר לשאת את האשמה של הידיעה מה קורה בכת בלי לפעול, עזב את אשתו ונסע לאיזור בו ידע שאמו מתגוררת, מתאמן באקדח ואמנות לחימה. המטרה שלו היתה לעשות את מה שנראה בעיניו כמוצא יחידי ומוצדק, וגם מותר בחוק באותה המדינה, ולהרוג את מי שאשם בפדופילה, כלומר את אימו. כשצליח ליצור קשר עם אחת הנשים האחרות הבכירות בכת, אנגלה סמיט, רצח אותה התקשר לאשתו וסיפר ש'”היא” בכלל לא יודעת מה היא עשתה’ ולאחר מכן התאבד. משאיר אחריו קלטת וידאו בה מתאר בצורה ישירה את שעבר עליו ואת מה שהוא מתכנן לעשות, מצהיר באופן מפוקח שזו הדרך היחידה בה הוא חשב שיהיה מסוגל לעצור את מעשי הזוועה.

 דוד ברג נפתר בשנת 1944 והכת אותה הקים ממשיכה גם כיום במספר רב של מדינות. חברי הכת מצהירים שמשנת 1985 הם אסרו על כל סוג של ניצול קטינים.

אתר רחב ומקיף האוסף מידע בנושא נמצא כאן.

כתיבת תגובה