כת שערי שמים

By | 30/01/2014

אמנם בסדר הפוך מהצפוי, אבל לאחר שהבאנו את העקרונות עליהם נשענה כת שערי שמים, ואת דברי הפרידה שהקליטו חברי הכת, ולפני שננסה לגעת בניתוח עומק, מה שנותר הוא להביא את הסיפור בקצרה.

מראה היישות העליונה

מראה היישות העליונה

בשנת 1970 מרשל אפלוויט אישפז את עצמו במוסד פסיכיאטרי כדי לטפל בנטיות הומופוביות מהם סבל, אלא שבמהלך השהות שלו שם הוא קיבל ארוע לב ובעקבותיו זכה לחווית מוות קליני ששינתה את חייו וחיי רבים. באותו ארוע ירדה אל גופו תודעה עליונה של “דו”, חבר מלכות שמים, אותה תודעה שגם ירדה אל ישו לפני אלפים שנה. לאחר ארוע זה לא היה עוד מרשל אדם, אלא נותר ממנו רק הגוף האנושי שימש כמשכן, כרכב לתודעתו של “דו”.

תודעה עליונה זה שכנעה את אחת האחיות במוסד באמיתת דרכה, וביחד הם ברחו מהמקום עוזבים מאחוריהם את המשפחות, כדי להקים כת שתשאף להגיע למלכות שמים. וכזכור, לפי התובנה שהתקבלה מ”דו” כדי להגיע למלכות שמים על התודעות להתנתק מכל אנושיותם הנחותה ולהשתחרר מכבלי החיים. הבעיה בעולם האנושי הוא שהעולם רווי בישויות עליונות שסרחו ויעשו הכל כדי לכבול את התודעה לעולם הזה, ויגרמו לה לשקוע בתכנון לעתיד, בפרנסה או במשפחה. אלא שכל אילו הינם כבלים של האנושיות, שעל חברי שערי שמים להתנתק מהם כדי שיזכו להגיע לחלליות של מלכות שמים.

כדי להתכונן למסע אל תודעות מלכות שמים, על חברי הכת להתרגל למזון מיוחד, להוריד את כל שערם, להתרגל לשהות בחושך ובעיקר להגבר על חולשות כמו מיניות. מכיוון שבמלכות שמים כל התודעות הן חסרי מיניות, החזקים מקרב חברי הכת סרסו את עצמם. בינתיים, עד שיהיו מוכנים לאותו המסע, הקימו החברים קהילה סגורה שהתפרנסה מהקמת אתרי אינטרנט וספקה שירות למספר חברות בסביבה.

כת שערי שמים לאחר המסע

כת שערי שמים לאחר המסע

מכיוון שהגיע שנת 1996, שנה שעל פי חלק מהמסורת הנוצרת הינה שנת המלניום, הבינו חברי מלכות שמים שסוף העידן האנושי מתקרב וכדור הארץ עומד לעבור מיחזור. דו סיפר לחברי הכת שחללית של מלכות שמים הגיע לאסוף את המאמינים, והיא נמצאת מאחרי כוכב השביט הייל בוב שבאותה השנה עבר סמוך מאד לכדור הארץ. לאחר עשרים שנות ציפיה חברי הכת היו מוכנים לכך, הם לבשו חליפות מתאימות לשהות בחללית, נעלו נעלי נייק חדשות, הכניסו לכיס חמש דולר במטבעות של חצי דולר והתאבדו.

יש לציין שבניגוד לכתות אחרות, כל חברי הכת עזבו את העולם מבחירה, ואף הסריטו את עצמם בדברי פרידה מהעולם האנושי, נרגשים לקראת המסע לחללית שהסתתרה מאחרי הייל בוב. מסע סופי זה אל החללית היה כה בחירי ומודע עד ששלושה חברי הכת שלא זכו להיות בין החברים בזמן המעבר, לקחו את נפשם בנפרד, רק כדי להצטרף.

כנראה שאנו שנותרנו מאחור לא נזכה לדעת האם הם הצליחו להגיע לחללית, מה שנותר רק הוא לנסות לנחש את המניעים הפנימיים שלקחו אנשים כל כך רחוק שהיו מוכנים לסרס את עצמם ולאחר מכן להתאבד. אבל זה ימתין לחלק האחרון בסדרה

כתיבת תגובה