עקרונות כת שערי שמים

By | 27/06/2013
לפני אלפיים שנה, צוות של חברי מלכות שמים האחראים לטיפוח הגנים, קבע כי די בשיעורם של “הצמחי” האדם של התרבות הנוכחית בגן זה (כדור הארץ) וחלק מהגופים עשוים להיות מוכנים לשימוש כ”מיכל” להפקדת תודעה. בהתאם להוראות, אחד מחברי “מלכות שמים” עזב את גופו ברמה הגבוהה (ברמה הבאה) (דבר הדומה להניח את הגוף בארון, כמו שמניחים חליפת בגדים שאין בה צורךלזמן מה), והגיע לכדור הארץ,  שם עבר ל(או התגלגל ל), גוף אדם בוגר (או “רכב”) שהיה “מוכן” למשימה. הגוף שנבחר נקרא ישו. אותו חבר “מלכות שמים” התגלם לתוך הגוף בהוראה “של האב”  (או של חבר זקן). הוא “נכנס” (או השתלט) על הגוף שכאשר הגוף היה בן 29 או 30 שנים, בזמן המכונה טבילתו של ישו על ידי יוחנן המטביל. .. גוף זה (בשם ישו) יועד בתקופת ההתעצבות שלו להיות כלי הקיבול של נציג לרמה הבא, ודי היה בתיוג זה כדי להעניק ל”רכב” את המודעות ליעוד שלה.

כלומר, לפני כאלפיים שנה הגיע האנושות לשלב בשלות בו נתנה לה הזדמנות לעזוב את העולם המוגבל והפגום הזה, ולקבל גוף ממשי חדש במלכות שמים. לצורך כך שלחה תודעה עליונה בשם “טי” את תודעת הבן שלה “דו” לעולם הזה אל תוך גופו של ישו, ונסתה להסביר לאשונות שהגיע הזמן לעזוב את כל העולם הגשמי, על כל תשוקותיו, רצונותיו ומחוייבותיו כדי להגיע אל החללית של חברי מלכות שמים, ושם לקבל את הגוף הנעלה יותר.

אלא שבמקום לעזוב את כל התכונות האנושיות והקשרים האנושיים ולהאמין במלכות שמים, התחילו האנשים להאמין בישו עצמו, ויצרו ממנו דת עם תוכניות לעתיד אנושי. כך שישו, שהווה מפתח חד פעמי למלכות שמים נעשה חסר תוקף וכבר אינו יכול לסייע כדי להגיע למלכות שמים. בדומה לישו, ירדה פעמים רבות תודעתו של “דו” לעולם הנחות הזה כדי לסייע לאנושות להשתחרר מאנושיותה ולהגיע לחלליות במלכות שמים, וכך הגיעו לעולם משה, מוחמד, ועוד רבים וטובים.

אלא שכיום, בבואו של המילניום, הגיע לסיום התקופה שהוקצתה לאנושות, והעולם עתיד להיות ממוחזר. בתהליך מחזור זה, תמחק את האנושות וכך שהעולם יוכל להחלים מכל הנזקים אותם עשתה האנושות לעולם. לצורך כך, וכדי לחלץ את אילו שהשתחררו מאנושיותם, הגיע חללית של אנשי מלכות שמים לקרבת כדור הארץ, והיא מסתתרת מאחרי כוכב השביט היל בוב. יש לציין שחללית זו אינה כלי תחבורה בלבד, אלא כמו כל חלליותיהם של מלכות שמים הינה תחנת עבודה.

ישנם רק שלושה סוגים של אנשים שינצלו מהמחזור ויגיעו למלכות שמים:

1. אילו שהופקדה בהם תודעה עליונה, ששמעו את הקול שהם ממלכות שמים והתגברו על אנושיותם. כשהמלחמה תסתיים ולא ישאר דבר מהאנושות, אנשים אלו הם שיראו ויהיו ראויים לשרת במלכות שמים. אז הם יקבלו גוף עליון המתאים למלכות שמים.

2. אילו שלא מגיעים למעלה זו בזמן העזיבה, אבל עושים ככול יכולתם לעזוב את האנושיות, ודבקים בתודעות היורים שירדו כדי ללמד. אחרי המחזור, אנשים אלו יצטרכו להגיע לגלגול נוסף כדי להוכיח את עצמם, אלא שאז יהיה מי שישגיח עליהם כדי שיהיו ראויים למלכות שמים בסיום הגלגול הבא של העולם.

3. הסוג השלישי הוא אילו שיועים שצרכים לעבור למלכות שמים, גם אם הם לא יודעים מאיפה המידע.

כלומר, הדרך היחידה להינצל מהמחזור הינו להידבק במלכות שמים, ולהתכונן פיזית להשיל את ה”רכב” האנושי ולסגל לעצמו את התכונות הדרושות שישנם לגופים של חברי מלכות שמים:

גוף נעלה זה של חברי מלכות שמים דומה לגוף האדם, אלא שמכיוון שאין במלכות שמים תשוקות ומיניות, הגוף הינו חד מיני, הוא אינו צריך מזון ולכן אין לו שיניים ואין לו שיער. למרות שיש לו מיתרי קול ואוזניים, אין בהם צורך שכן חברי מלכות שמים מתקשרים זה אם זה באמצעים טלפטיים. אנשים שמכירים במלכות שמים זוכים להגיע אל אותם החלליות ולשרת את האב במלכות שמים. לשם כך ישנם הראויים הנאספים עם גופם, ומשילים אותו בחללית. ישנם שצרכים להוכיח את עצמם, ועליהם להשיל את הגוף לפני שמגיעים לחללית.

אלא שהשואף להגיע למלכות שמים צריך להיות מודע לכך שישנם כוחות שינסו למנוע בעדו, וישכנעו אותו שמדובר בהבל. כוחות אילו מורכבים מהשטן, ממלאכים שנפלו ושדים, שהם בעצמם חברי מלכות שמים שסרחו ורצו להיות אנדווידואלים, ולכן הם נשארים בעולם האנושי ומנצלים אותו לצרכיהם.

אילו רק הינו יודעים לקרוא נכון את כתבי הקודש היינו רואים שכל זאת כתוב בכל כתבי הקודש, ושהעולם נוצב רגע לפני המחזור – קץ העידן האנושי, ולכן מי שמעוניין להינצל עליו בדחיפות להתנתק מאנושיותו כדי שיוכל לעלות לחלליות ולהצטרף למלכות שמים.

על אילו שלקחו את הדברים ברצינות אכתוב בהמשך.

כתיבת תגובה