דברי פרידה של חברי כת שערי שמים

By | 01/07/2013

אחד הדברים המדהימים ביותר בכת שערי שמים הוא הנוכחות הויזואלית של הכת דרך הסרטים והמסרים שהם השאירו מאחריהם. לא מדובר בכת שהסתגרה ושיש לחפור עמוק כדי לאתר את המניעים שגרמו לחברי הכת להתאבד. מדובר שאנשים שהשאירו עדות מלאה ותיעוד של הלך הרוח ותפיסת העולם שהובילה אותם לקראת אותו המעשה. הדבר המדהים ביותר כששומעים את דברי הפרידה של חברי הכת הוא ההומור והצחוק הבריא איתו הם עשו את דרכם לקראת ה”שלב הבא”. בניגוד למקובל לא שומעים חברי כת נפחדים ועייפים מכדי לחשוב, החוזרים על מנטרות בלי לחרוג מדברי המנהיג, אלא שומעים אנשים מודעים ובעיקר מלאי הומור.

דברי הפרידה של  STLODY

STLODY היה חבר בכת מעל 22 שנה. הוא הגיע לכת דרך מודדעה בעיתון שפורסמה בשנת 1975 ולאחר שקרא החליט שהדברים נועדו אליו. לדבריו תמיד הרגיש שהוא לא שייך לעולם, אך לא יכול היה להסביר את התחושה. כשלמד את הדברים של “דו”- מרשל אלפוויט, הבין שעליו ללכת אחריו עד שתפקד כאחד המובילים בקבוצה במשך שלוש שנים. הוא ציין שבמהלך התקופה למרות שהיה צריך לתפקד ובעיקר להציג את עצמו כאנושי, לרגע לא שכח מה הוא באמת. מעבר לכך, הצורך להציג אצמו כאנושי היה הכרחי כדי להבין ולהיפטר מאנושיותו.

הוא מעיד שלא ניתן להסביר את המשמעות של השהות עם טי ודו, ולא ניתן להעביר את משמעות הקבוצה והמעשים לאנשים מבחוץ. למרות שהוא בכיתה, הוא מודע לכך שאין לו כל וודאות שיוכל להיכנס למלכות שמים, והוא רק מקווה שיהיה תלמיד של השלב הבא. הוא אסיר תודה על כך שהוא לא נשאר לרגע בו העולם יתמחזר ושהוא הולך אחרי הנציג של מלכות שמים \ של השלב הבא.

הוא סיפר שעוד לפני שהכיר את דו התעניין בחיזרים ובסיפורי חטיפות. לקח לו זמן עד שהפנים את המורכבות והעומק של מלכות שמים ובעיקר מדוע על אמת זו להיות מוסתרת בעולם האנושי. וכן הוא שמח שקיבל רכב אנושי, בו זכה להפנים ולהסביר את המסר.

לסיום שיבח את האנשים שחיו במחיצתו והצטער על כך שהוא לא יכול להעביר את התחושה המיוחדת של שהות במחיצת חברי כת מלכות שמים.

JWNODY היתה חברה בכת עשרים ושתים שנים, בדבריה פנתה בעיקר ללקוחות להם ספקה שירותי אינטרנט. היא בקשה שהם יזכרו אותם כפי שהכירו אותם, ולא כפי שהניחה שהתקשורת תציג אותם לאחר שיעברו למלכות שמים. את דבריה סיימה בהומור עצמי על השיגור של אנשי מסע בין כוכבים.

JMMODY פתח במספר בדיחות פנימיות על הצורך של חברי הכת לצמוח כדי לראות מעבר לאופק ובאנשים ירוקים, ואז עבר לקטע מפיטר פן, בו פיטר פן טען שבכל פעם בו לא מאמינים בו משהו מת. הוא ציין שאחז באמונה זו גם כשגדל לחיים בגוף של רכב אנושי בוגר. הוא דיבר על ההתעלמות של העולם מראיות והחשש של בני האדם מהצגת האמת. הוא ציין שגם אם לא יאמינו בהם הם יגיעו לשלב הבא, אבל אם יאמינו בהם, הם יוכלו להגיע לשלב הבא אליו יתגלגל העולם אחרי העידן האנושי ולהנחיל את התודעות למלכות שמים – לפחות לאילו שירצו להגיע לשם.

לסיום רצה להדגיש שהוא עוזב את רכבו האנושי מרצונו ובלי שאיש יכפה עליו, דבר שלא רק חשוב אלא הכרחי. הוא ציין הוא כה מתרגש לקראת המעבר עד שקשה לו להמתין.

OLLODY העידה שהיא החדשה ביותר בכיתה, רק שישה חודשים, ושהיא שמחה מאד להיות בין החברים ולעזוב את רכבה האנושי, כי “אין כאן שום דבר בשבילי”. היא ספרה שהיא זיהתה את טי ודו בתוכה וכל מה שלמדה היה רק אישור לדברים שידעה. היא ציינה שחברי הכת תמכו בה והאמינו בה יותר ממה שהאמינה בעצמה, ושהיא מקווה להיות במחיצתם לעולם.

DVVODY דיבר על כך שלמדכה רבות על השלב הבא ומלכות שמים, עד שהוא שמח לקרוע את הכבלים הקושרים אותו לעולם האנושי. והעיד שעוד לפני שהכיר את הכת התחנן לאמת גדולה מהעולם ולאפשרות להשאיר את העולם מאחור.

שונה מהשאר היא העדות של Rkkody, שעזב את הרכב האנושי אחרי השאר, ואחרי שראה כיצד העולם הגיב להתאבדות של חברי הכת. הוא בחר להצטרף למלכות שמים למרות המרחק והזמן שעבר מאז התאבדות שאר חברי הכת.

הנקודה אותה רצה להבהיר היא שלמרות שנראה כאילו אילו שעזבו את הרכבים האנושיים מתו, הם בעצם לא מתים אלא פשוט עזבו את העולם למלכות שמים. הוא מודע לכך שקשה לבני האדם לקבל את זה, בעיקר אחרי שראה את התגובות לעזיבה של חברי הכת, אבל לא מדובר במוות אלא במעבר צורה, כמו שהזחל הופך לגולם בדרכו להיות פרפר. “אל תסתכלו עלינו כמתים, אנו לא מתים, פשוט יצאנו מהרכבים”.

כתיבת תגובה