כשהחיזרים באים לעזור: אגודת אתריוס

By | 31/01/2014

בשנת 1964 הישויות העליונות הבינו שאין ברירה, צריך להתערב פעם נוספת באנושות כדי להציל אותה מתהליך הסילוף של דרכי האלוהים. אותם ישויות הבינו בדברי האל כדי שהם מוכרים לנו, שכן הם אילו שתקשרו עם אנשים כגון ישו, מוחמש, בודהה ועוד בעבר כדי להעביר את הבשורה אלינו. ממרום מושבם הם ראו פעם נוספת כיצד האנושות מתחילה לשחק בדברים מסוכנים אותם לא הבינה כגון כלי נשק אטומיים, וגרוע מזה, להפציץ את הירח, דבר שבגלל שנעשה בגבהים גרם נזק קוסמי חמור בעשרות מונים. כך שבשנת 1964 היישויות הבינו שהאנושות עומדת להשמיד את עצמה, וגרוע מזה, לפגוע באמא אדמה ואין ברירה אלא להתערב ושגרו לאמא אדמה פולס אדיר של אנרגיה שהעלה את אמא אדמה לדרך חדשה ונשגבה יותר.

המצבר של אגודת אתריוס

המצבר של אגודת אתריוס

אולי לאנשים רבים הפסקה הראשונה נשמעת לא יותר מספר מדע בדיוני גרוע במיוחד, אלא שכנראה ישנם כ-10,000 אנשים המשתייכם לאגודת אתריוס ברחבי העולם וסוברים שבאותה השנה תקשר חיזר בשם אתריוס מכוכב נוגה עם נהג מונית בשם ג’ורג’ קינג ומסר לו בשורה למען האנושות. ג’ורג’ לא נבחר במקרה, הוא היה מתקשר בעצמו, נצר למשפחת מתקשרים, שהגיע לדרגה גבוהה של יוגי ולכן הוא יכול היה להכיל את הוויברציות הגבוהות הדרושות כדי לקליט את המסר מהחיזרים. הוא גם קנה תואר אצולה לא רשמי, רק למען הביטחון.

הבשורה אותה קיבל ג’ורג’ מאתריוס גילתה לו שכל הדתות בבסיסן נכונות, וכולם הגיעו מהחיזרים. כל אחד יכול לדבוק בדרך שנראת לו ובלבד שישתדל בה כמיטב יכולתו. אבל גילוי מעניין מזה היה שניתן לצבור תפילות וכוונות טובות. לכן חברי אגודת אתריוס ברחבי העולם נפגשים מידי שבוע במקום תפילה מול מצבר מיוחד שפותח בידי ג’ורג’ קינג כדי לאגור תפילות כך שיוכלו לשגר אותן בשעת הצורך למקומות שזקוקים לכך.

ג'ורג' קינג מקבל מסר בשידור חי

ג’ורג’ קינג מקבל מסר בשידור חי

בסך הכל קיבל ג’ורג’ קינג כשש מאות שדרים מהחיזרים, יכולם מוקלטים ומתודעים. כל שדר הגיע עליו למרות הסכנה הרבה בקבלת ווברציות בתדרים כה גבוהים. ג’ורג’ היה אפילו נכון לסכן את עצמו ולקבל שדר בשידור חי כדי להעביר את המסר של השלום לעולם כולו. “אני נע בדרך כלל בחללית ומבקר בכוכב שלכם ב18 מליון שנים אחרונות. כרגע העולם בסיטואציה שניתן לתאר כמסוכנת, אמא אדמה מרוגזת מהניסויים האטומיים וההתרחקות החוקים האלוהיים. והחיזרים באו כדי לתקן זאת”. בהמשך הוא מתאר את ההגנה של החללית. ולבסוף מוסיף מסר אחד לאנושות “אם אתה נוצרי אז תחייה את החוקים שניתנו בעזרת ישו, אם אתה בודהיסתי… אז תהיה הטוב ביותר שניתן. זו דרך האמת לאנשי העולם להציל את עצמם”.

אתריוס הדגיש ששורש כל הדתות הגיע מהם, ובכל אחד ניתן למצוא את היסודות המקוריים אותם הם הביאו לאנושות. אגודת אתריוס רק מלמדים את אותה האמת שנמצאת בעומק הדתות השונות. לכן בעלי רקע בדתות ימצא דמיון רב למסרים של האתריוסים.

  • במסורת הבודהיסתית העולם לא במרכז המציאות ולפי הבודהיזם ישנם עוד עולמות שבהם מלמדים את משנת הבודהה.
  • בהינדו יש אזכורים רבים לחיים מחוץ לעולם, אפילו ישנה וודה שמסבירה כיצד החלליות נבנו.
  • בנצרות למרות שהתנך עבר עריכה תמידית, עדיין יש אזכורים לביקורי חיזרים כמו הכוכב מבית לחם שבעצם היה חללית.
אתריוס מטעינים מצברים בשעת תפילה

אתריוס מטעינים מצברים בשעת תפילה

בהערת שוליים יש לציין שכמו שג’ורג’ טען שכל הדתות השתבשו במהלך השנים והסתעבו, כך כבר יש כאילו שעזבו את אגודת אתריוס, לא בגלל שהם לא מאמינים בג’ורג’ קינג, אלא בגלל ששהאגודה הספיקה להשתבש במשך השנים ואבדה את יעודה

החיזרים שתקשרו עם ג’ורג’ קינג הינם יצורים מוחשיים לחלוטין המתגוררים בכוכבי הלכת האחרים במערכת השמש. גופם מוחשי, אלא שבני אדם רגילים לא מסוגלים לראות אותו בגלל שהם רוטטים בתדרים גבוהים ממה שעיין רגילה מסוגלת לראות, רק יוגים מאד מיוחדים כגון ג’ורג’ קינג ישו וכו’ היו מסוגלים לקבל את השדרים. החיזרים מקפידים להמשיך ולבקר בכדור הארץ, ואף יש להם את הסיבוב השבועי בו הנוכחות שלהם גורמת לכל התפילות להכיל עוצמה מוכפלת ב-3000.

http://www.youtube.com/watch?v=yYLjUP_ku-Q

ג’ורג’ קינג לימד את האנושות את שלושת המשימות לתיקון העולם:

  1. משימת זרעי השמש: המטרה להחזיר לאמא אדמה אנרגיה בתמורה לכל מה שאנסנו אותה במשך השנים. בניגוד לדתות אחרות, לא מחזירם רק באמצעים סימבולים, אלא מחזירים אנרגיה בפועל בעזרת תפילות בהרים מקודשים.
  2. כוח תפילה: ההבנה שכל בני האדם מקושרים אחד לשני והרצון לאזור לאנשים בקצה העולם. בכל רחבי העולם מתכנסים לתפילות שבועיות ודרך מנטרות ותפילות מאכסנים האנרגיה החיובית במצבר שהומצא בידי ג’ורג’ קינג כדי בשעת צורך ניתן לשגר אותו למקומות בהם ישנו צורן בחיזוק.
  3. כוח החלל: ארבע פעמים בשנה ישנה חלללית שחגה בסיס כדור הארץ כדי להעניק לבני האדם תוספת כוח. כל דבר שנעשה באותו הזמן העוצמה שלו מוכפלת פי 3000.

ג’ורג’ קינג גם לימד את האנושות את תשע חירויות של העולם כפי שקיבל מאת אתריוס:

  1. אומץ: תתקדם בגבורה ואז תדע הרבה דברים, בזה תבצע צעד חיוני בסולם האבולוציוני.
  2. אהבה: אהבה היא יותר ממצב נפשי – היא מצב של כל ישות.
  3. שירות: להתנתק מהצרות שלך על ידי התמקדות בסבלם של אחרים.
  4. הארה: בורות היא התוצאה של סיבוך הומצא על ידי אדם יבשתי, אם כן, הארה היא פשטות.
  5. תודעה קוסמית: כמו קולו של האל גדול – אילמת – אך כל הצליל – זה הוא חופש.
  6. התעלות: חלקיו העליונים של ההר הוא – התעלות. אתה יכול, כולכם, להשיג את פסגה.
  7. חרות קוסמית: חופש מלידה מחדש של כדור הארץ הוא אכן צעד גדול ומכריע שנעשה על ידי החיים לקראת קיום מוחלט.
  8. מודעות שבתאי: זו מודעות גדולה ועצומה בדרכה להתמזגות מוחלטת עם אלוהות עצמה.
  9. מודעות שמשית: זהו החופש המוחלט, לפחות ככל שניתן לתפוש במערכת שמש זו כי זה הוא, במידה מסוימת, הגבלה גדולה יותר מכל יכול.

המעוניינים להצטרף מוזמנים לגלוש ולהגיע לאחד ממאות האתרים של האגודה ולסייע בהטענת המצברים. גם אם משום מה המצבר לע יעבוד, לפחות לא ראיתי באגודה שום דבר מזיק.

כתיבת תגובה