אונריאוס – מה עושים כשהחיזרים לא באים

By | 03/02/2014

אולי אנחנו לא מודעים לכך, אבל בשנת 2001 האנושות פספסה הזדמנות אדירה להצטרף לקונפדרציה ההיפר גלקטית. בזכות אותה חברות במועדון האקלוסיבי, ככוכב מספר 34 בהתאחדות, היינו זוכים שהאחים שלנו מהחלל יגיעו ויקימו כאן את האקדמיה ללימודי מדע, דבר שהיה מאפשר לנו להגיע לשלום כלל עולמי וסוף לכל המלחמות. אנשי אונריאוס ראשי תיבות של “הבנה אוניברסלית אינטר-מימדית ורהוטה של המדע”, המתינו לחללית של האחים מהחלל, אלא שפעם נוספת כמו בשלושת התאריכים הקודמים אנשי החלל העדיפו שלא להגיע.

מפת 33 הכוכבים החברים באחווה לפי אונריאוס

מפת 33 הכוכבים החברים באחווה היפר גלקטית לפי אונריאוס

כמובן ששערי תירוצים לא ננעלים, וכנראה שהסיבה היא שהאנושות עדיין לא בשלה מספיק לקבל את החיזרים. אם אצטט משל של קווין קנדי, מנהל המרכז ללימודי מדע של אונריאוס, יחסית לידע שלהם, אנחנו בבית ספר יסודי והם בחטיבה העליונה. הבעיה היא שהאנושות במצבה הנוכחי לא תהיה שמחה לקבל חיזרים יודעי כל שיבואו לשנות את המציאות. לכן נראה שנגזר עלינו להמתין עד שהאנושות תתגבר על הנכונות להרוג אחד את השני ובינתיים קיבלנו את רות וארנסט נורמן כדי ללמד אותנו כיצד לעשות זאת.

את הבשורה על החיזרים הביאו לעולם שני מתקשרים, רות וארנסט נורמן שבגלל שהם גלגול של מיכאל ורפאל, ניכנו ביכולת לקשר עם החיזרים ולהעביר אלינו את המסר. רות וארנסט הם במקרה או שלא גם גלגולים של קונפוציוס, הבודהה, סוקרטס, המלך ארתור, הקיסר שארלמיין, מונה ליזה, יוהנס קפלר, הנרי השמיני, בנג’מין פרנקלין, והמלך פוסייד מיבשת אטלנטיס. ארנסט היתה האל המצרי אוזיריס, ישו והשטן.

המדע של אונריאוס מלמד כיצד כל אדם הוא סך כל המעשים שהוא ביצע בגלגולים קודמים, מעיין גלגול של הקארמה מדתות המזרח, ושעליו לייצר מעשים חיוביים כדי לבטל את השפעת  המעשים השליליים. מכיוון שארנסט נורמן הוא גם גלגול של השטן, הוא מספר שהוא היה צריך לעבוד קשה כדי להכניע ולהתגבר על חלק זה ממנו, עד שלבסוף הצליח והביס את השטן.

בשנת 1954 הם הקימו את הארגון אונריאוס, ובמהלך השנים פרסמו 125 ספרים והפיקו-100 תוכניות טלויזיה ושלושה סרטים באורך מלא. היו להם תקופות בהם היו להם סניפים במספר ערים ברחבי העולם. ככול ששנות השישים חלפו יחד עם אופנת החיזרים ובעיקר בגלל שהתחזיות על בואם של האחים מהחלל התבדו, הלכה הכת והתכווצה. כיום למרות שם טוענים שיש להם כ-500,000 חברים לא רשומים, בפועל כנראה שיש פחות מ-1000 שטורחים לפתוח את הכתבים ובפועל רק כ-60 חברים.

פעם אחת בה עלתה הכת לכותרות ולהשגחתם של הרשויות היתה בשנת 1997 לאחר שחברי הכת שערי שמים התאבדו כדי להגיע לחללית שהסתתרה מאחרי כוכב השביט הייל. הרשויות חששו שגם חברי אונריאוס יעשו את דרכם באופן אקטיבי לעבר דרגת קיום גבוהה יותר. אלא שבניגוד לכת שערי שמים שסלדה מהעולם הזה ושאפה להתנתק ממנו, אונריאוס דווקא אוהבים ומשתדלים להנות מהם.

בין שלל המקורות, הפעם גם נעזרתי בבלוג של תומר פרסקו שקיצר לי כמה תרגומים.

כתיבת תגובה